20111206

6 minuter och 40 sekunder

20 * 20 sekunder. Så länge hade jag förmånen att prata tidigare ikväll inför många intressanta människor på Park Lane. Jag pratade om Skuld, hämnd och förlåtelse och fick reda på vad publiken tyckte om dessa ämnen genom att lyssna på deras röstning där röstmetoden var att väsnas för ett av två alternativ i tre olika frågor.
Jag hade mycket roligt under kvällen när jag lyssnade på de andra talarna och pratade med en del av er i publiken och fick höra att många uppskattade det interaktiva upplägget. Hoppas att vi hörs igen, kanske tittar ni in här på forumet för första gången? Om ni vill ha information om när sidan uppdateras, maila mig så lägger jag till er på AnnikasLol maillistan!
Tack för ikväll alla som var med på Pecha Kucha Göteborg volume 29!


1 comment:

  1. Jag fick en fråga via mail angående om det går att se materialet jag visade under kvällen. Pecha Kucha spelade in presentationerna och kommer att lägga dessa på Youtube när de är klara. Då kommer jag att lägga en länk här förstås!

    ReplyDelete