20120702

Jenny, Jenny som ljudbok? Rösta gärna!

Tack vare ett tips från en av mina läsare, hittade jag en möjlighet att få Jenny, Jenny utgiven som ljudbok - men jag behöver er hjälp och era röster för att det ska hända!


Storytel tycker att alldeles för få ljudböcker tas fram i Sverige och de vill göra något åt saken genom att låta lyssnarna själva rösta fram vilken bok som ska bli inspelad. Även inläsaren röstas fram - dvs den röst som de flesta tycker passar bäst blir den som läser in den vinnande boken.

Jag hoppas ni vill lägga en röst på Jenny, Jenny som kommer att ingå i röstningen som startar tisdag 3 juli från klockan 10. För att rösta, gå in på den här länken.
Tack på förhand!

1 comment:

  1. Jag gick in via länken ovan och min röst registrerades, och meddelades mig.

    ReplyDelete